Patch 1.05 changelist!
Endelig er er listen over ting som kommer til å bli forandret i den nye patchen 1.05 !
Den lange listen kan du lese her.
Vi gleder osss til patchen kommer og håper de som har problemer med spillet kan få ordnet de i den nye patchen ;) Enjoy!
-Tiberium.no
|
VicViper (admin) Send melding |
Jeg må si jeg ser fram til dette! et nytt spill :D Hurra. |
| #1, skrevet for over 5 år siden | |
|
Gwaihir Send melding |
nytt spill ja.. får håpe det virker,med tanke på hvor mye forandringer det er her-så er det vi har nå rimelig føkka. |
| #2, skrevet for over 5 år siden | |
|
jeg mener faktisk at spillet ble sluppet for tidlig og at dette egentlig er 1.0 forje versjonene er/var Beta produkt…. Gleder meg faktisk like mye til patchen som jeg gjorde da jeg gledet meg til fullversjon ;) |
| #3, skrevet for over 5 år siden | |
|
Zeo- Send melding |
Dette blir bra! Kan bli litt mer variasjon i spillet nå ser det ut som! :D kooooooooos |
| #4, skrevet for over 5 år siden | |
|
7okie Send melding |
nice :D |
| #5, skrevet for over 5 år siden | |
|
FreeMind Send melding |
tror spillet blir tregere, det er ikke kult… |
| #6, skrevet for over 5 år siden | |
|
Gwaihir Send melding |
jo det er kult.. tregt er kult. |
| #7, skrevet for over 5 år siden | |
|
FreeMind Send melding |
tregt er kjedelig, viss det var gøy så har vi baseinnbyggningspill som age of neverending(empire) gjevne games varer 10-20 min slakt går på 5-7min 10-20 for et gjevnt game er fin tid (1v1) tenk på 1v1 FPS der er timelimt 15min… og viss du har en underlegen motstander, vil du ikke bli ferdig fort? du kommer ikke til og lære noe eller bli bedre av gamet, det er bare bortkastet tid. |
| #8, skrevet for over 5 år siden | |
|
Gwaihir Send melding |
bygge bygge er hygge ;) skal ta litt tid å kose seg,bare spørr dama di he he. |
| #9, skrevet for over 5 år siden | |
|
FreeMind Send melding |
burn :P men ikke alle liker og bygge vet du, blir kjedelig i lengden :P må ha noe full action :P |
| #10, skrevet for over 5 år siden | |
|
FreeMind skrev:
hva er det som blir tregere? at du ikke kan bygge deg inn til motstanderen din med powerplants å få han ut så raskt som du hadde tenkt?` Min mening er at spillet kommer til å bli mer balansert enn tidligere og de som har best unit kontroll kommer til å gjøre det mye bedre enn andre… Rush blir ikke borte pga denne patchen for å si det sånn ;) |
| #11, skrevet for over 5 år siden | |
|
FreeMind Send melding |
jeg sier ikke at spillet blir mer ubalansert, det finner vi ut når patchen er ute, men det jeg sier er at gjennomsnits tiden overall kommer til og stige, hvor mye? vet vi ikke før patchen kommer… Poenget er at håper ikke tidsøkning er en trend som forsetter i patchene fremover… det som øker tiden er at harvesters blir dyrere og selge refinerys får du mindre igjen for… folk vil forsatt selge, for det lønner seg forsatt iforhold til og bygge i warfac, men du får mindre penger enn før så tidlig som før, så ting vil gå tregere. at de nerfet PP og barracks er bra på en måte og mindre bra på en måte, jeg synes spidering er en fin alternativ taktikk til og komme seg til tiberiumet, men towerrush taktikken som nerfen fjerner er bra. på trange map vil det forsatt bli defensebyggninger som fighter mot hverandre men nå man man ivertfall ikke bygge seg innover med PP og defense towers og vinne slik alene |
| #12, skrevet for over 5 år siden | |
|
Metalon Send melding |
Spillet blir kanskje treigere ja, men det blir mye mer strategisk. Og om det blir balansert eller ikke er jeg skeptisk til, men vi får vente å se.. |
| #13, skrevet for over 5 år siden | |
|
ser poenget… som du sier selv, vi får heller dømme patchen når den faktisk er ute. slik det ser ut på papiret kan jeg være enig, men tror ikke det vil bli så stort i praksis |
| #14, skrevet for over 5 år siden | |
|
FreeMind Send melding |
yes, når jeg leste patch notes første gang, så ble jeg ikke så begeistret, men etter og lest litt rundt hva andre folk tenkte og synes om det hele så føltest det hele bedre. nå det som plager meg mest er at jeg ikke kan spille spillet som er på papiret, og det som er oppe og går er ikke vits i og spille for det forsvinner snart =P |
| #15, skrevet for over 5 år siden | |
|
Myrjala (admin) Send melding |
mmmm….sikle sikle. Er tydelig at ikke bare jeg har syntes spillet har vært litt ‘out of balance’. Lyst til å si til dem jeg har diskutert litt med allerede….’hva sa jeg’ :p Om et game tar meg 30min å spille ferdig gjør meg ingenting. Noen av mine beste minner fra Generals/ZH har nettop vært noen av dem lange kampene |
| #16, skrevet for over 5 år siden | |
|
FreeMind Send melding |
15-30min games(altså laaange games) er fint for slik det er nå så varer slike games bare så lenge viss det er gjevnt, lange games bare for spillet er bygd opp slik er tragisk kjedelig. når nivå forskjellen er for høy så skal det være slakt på godt under 10min, dette er games man ikke vil spille. |
| #17, skrevet for over 5 år siden | |
|
Katanafish Send melding |
Liker ikke at GDI blir så mye bedre enn de allerede er. Ille nok å ha mammoth spam mot seg – om man ikke skal få raskere med masse pitbulls i tillegg…... |
| #18, skrevet for over 4 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.