1.04 - 2vs2 - Redzone Rampage - Byggetaktikk

Valgte i denne kampen å gå for penger samtidig å få ut tanks, dette er ikkje ein byggetaktikk for rush. Er veldig viktig med god micro i starten om du møter ein NOD- tankrush taktikk, for å ha alle dei tanksane levande ein får ut i starten. Etter kvart vil harvesterane ved det grønne tiberiumet mellom deg og motstanderen distrahera dei andre sine tanks i tillegg at du kan setta opp eventuell towerdefence eller barracks, også vikti med micro. Alt for å få så få skudd på tanksane dine og å få fordele skuddan du får mot deg på alle tanksane. Er tanksen din nesten tom for liv køyr den til warfactory til reparering, er livet halveges tomt holder du den bak andre tankser. Pass på at alle tanksane dine er aktive i eit angrep/forsvar.

I dette gamet så gjore NOD nokre av sine tanks usynlege for å gå etter harvesterane mine, dette overraska meg og det utarta seg til ein veldig jamn kamp. Partneren min gjekk for ein veldig defansive byggetaktikk for å få teknologioppgraderingane og obelisk så fort opp som mogeleg. Du får sjå replayet korsen dette gamet gjekk.

Gje meg gjerne nokre ekstra tips når du har sett replayet.

Mvh RL1D alias Norsemann

1.04 2vs2 Redzone Rampage – Byggetaktikk

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%