Korleis stoppe eit shadowteam rush med GDI paa rampage redzone
Eg starta som vanleg med crane og power+rafinnery, og rekna med at han ikkje ville ta ShadowTeam rush igjen (vandt mot dei same to før dette gamet, men da spelte eg mot han andre fyren som var scrin då).
Men han tok jaggu ShadowTeam rush igjen og det er ikkje så vanskeleg å stoppe som mange trur, du kan sjå replayet kva eg gjorde.
Partnaren min blei tidleg eigd, heldigvis overlatte han ein del penger til meg så eg kunne gå rett på oppgradering. Resten var ein ganske avslappande kamp 1 mot 2 =)
Korleis stoppe eit shadowteam rush med GDI paa rampage redzone
|
Neds Send melding |
Nice 1 VS 2 kamp:) bra spillt RL1D_82 |
| #1, skrevet for over 4 år siden | |
|
Katanafish Send melding |
Du spilte veldig bra. Enkel ownage egentlig :p Hadde flaks at motstanderene dine gikk for tynn base-taktikken, i stedet for 100% forsvar… |
| #2, skrevet for over 4 år siden | |
|
RL1D_82 Send melding |
Takk takk :) var moro å vinna den der! |
| #3, skrevet for over 4 år siden | |
|
InzomniaX Send melding |
Er ikke så vanskelig å ta shadowteams men problemet er at det er en del bugs og enkle feil folk gjør når de lager base defences. Mange plasserer feks en tower, men problemet er at towers kan ikke skyte hvis shadow teamsa er på den andre siden av bygningen, siden de kan ikke skyte forbi bygninger. En annen irriterende bug som forhåpentligvis vil bli fikset i patch 1.05 er at shadow teams kan bare skyte buzzerne som kommer ut av buzzer hives uten å bli drept. Dette håper jeg blir fikset. uansett den beste metoden er å få opp WF(så lenge ikke ST sprenger den da) og lage en unit som detecter stealth (feks GDI’s pitbull) og et par apc’s eller buggys. Da kan ikke ST gjemme seg og de blir fort drept. |
| #4, skrevet for over 4 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.