Påloggings systemet oppe igjen :)
|
Andy1990 Send melding |
kjeda meg så mye at det var jeg som lagde det bilde der :P |
| #1, skrevet for over 5 år siden | |
|
Rajohan Send melding |
EA FTW!! :D |
| #2, skrevet for over 5 år siden | |
|
Andy1990 Send melding |
vi liker det, har nesten lyst på pengan tilbake når jeg opplever sånn som dette, og selvsagt 250 Beam Cannons 162 Infantery på bilde ;D |
| #3, skrevet for over 5 år siden | |
|
starmos Send melding |
tragisk at det skal ta så lang tid da |
| #4, skrevet for over 5 år siden | |
|
coney (admin) Send melding |
Det virkelige tragiske er vel at EA dessverre klarer å gjøre dette med spill etter spill. Er jo ikke bare i C&C det har vært mye tull. Man kan jo virkelig håpe at det ikke skjer mer tull nå, hvem vil vedde? ;) Det at servene var nede var i dette tilfelle kanskje ikke det verste, men mangelen på informasjon. Her kan det bare bli forbedringer. |
| #5, skrevet for over 5 år siden | |
|
VicViper (admin) Send melding |
coney skrev: Man kan jo virkelig håpe at det ikke skjer mer tull nå, hvem vil vedde? ;)
Tørr vedde 1000 KR på at dette ikke er siste gangen det er noe problemer med C&C 3 og alle fremtidige EA Games spill! vedder du i mot ;) |
| #6, skrevet for over 5 år siden | |
|
ucvL Send melding |
Det at serverne var nede er null problem når det gjelder EA er jo bare det man kan forvente av EA+Gamespy sine online ting spilla er bugga og laggy når det kommer til online play har altid vært kommer altid til og være det det er bare sånn det er skrevet i biblen |
| #7, skrevet for over 5 år siden | |
|
Andy1990 Send melding |
skjønner ikke for dt første at Gamespy får lov i det hele tatt å være med oss EA, de er jo de dårligste på online spill ever, og nå dreger de EA med seg. |
| #8, skrevet for over 5 år siden | |
|
flygel Send melding |
feilen denne gangen lå ikke hos gamespy men hos EA selv. og for alle som maser om at dette suer og vil ha penger tilbake og slikt mas: Dette er ett EA Games spill, det MÅ du ha vist når du kjøpte det og derfor MÅ du ha vist at noe slikt kom til å skje. geh… mårragrettene meg… sovet 4 timer og så ringer sjefen å sier at jeg må på jobb 5 timer tidligere enn jeg skulle… faen… |
| #9, skrevet for over 5 år siden | |
|
VicViper (admin) Send melding |
Er det ikke lov å ha et lite håp? :’( |
| #10, skrevet for over 5 år siden | |
|
Andy1990 Send melding |
har ikke hått noe problemer med EA spill fra før av, viste ikke at det var problemer med det, men Gamespy har alltid hatt det tregeste nettet, og problemer bare kommer opp. Refresh Nat = Restart button @ Gamespy |
| #11, skrevet for over 5 år siden | |
|
FusioN Send melding |
Kommer ikke inn nå heller :S Kjeisamt:/ |
| #12, skrevet for over 5 år siden | |
|
Myrjala (admin) Send melding |
hehe høres nesten ut som om det er like greit at Vista’en min ikke er oppe og går enda. Venter fortsatt på litt MSI support og ny bios..lettere enn å klage på MS og whine om OEM disc |
| #13, skrevet for over 5 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.