Muligheter for Star Craft 2?

Nå er det slik at blizzard skal holde et fint foredrag om en uke. Og det har blitt leaket ut litt informasjon allerede som omtaler en “Sequel”. Og det er store spekulasjoner om Star Craft 2.

Det har lenge vert omspekulert når Star Craft 2 skulle entree på banen. Selvom Diablo communityene skriker etter Diablo 3 og sier dette er den nye oppfølgeren som kommer til å bli lansert. Så er det lakt ut detaljer som omsnakker “Star Craft2” og at det produseres i 3D.

Lenger har Blizzard jobbet med Star Craft Ghost, som desverre fikk en kald og rolig død. Nå kan det ha seg slik at kanskje blizzard fant ut at de likeså kunne bruke en del av elementene fra Ghost til å lage en fortsettelse på en <<shlaager>>. Det kan bare tiden vise.

Hva tror dere?

ELV1R
Send melding

WWW.BLIZZARD.COM

HELL, ITS ABOUT TIME :)

#1, skrevet for over 4 år siden
VicViper
(admin)
Nod
Send melding

Om spillet ikke krever for mye skal jeg nok få testa det… men jeg vil vel ikke si jeg er så imponert over det jeg har sett hitill….

Det som er veldig beroligende er at vi alt nå vet at online systemet vil fungere yppelig (i motsettning til C&C 3)

Selv har jeg aldri likt Starcraft, men det kan jo forandre seg ;)

#2, skrevet for over 4 år siden
FreeMind
Send melding

jeg har et fint ord som beskriver blizzard og en del av deres spill veldig godt: HYPED!

#3, skrevet for over 4 år siden
YaegR
Send melding

haha, blizzard er og kommer alltid til å være verdens beste spilleutviklere!

wc1 wc2 wc3 sc1 og wow. slå den liksom.. :P

sc & bw har solgt 8,5 mill. OG det var på den tiden data IKKE var inn.. nei..

jeg forguder blizzard :)

#4, skrevet for over 4 år siden
bbq199
Send melding

Ikke glem Diablo 1 og 2 ^^

Kan vel ikke si å ha solgt dårlig de heller :)

#5, skrevet for over 4 år siden
hav0c
Send melding

Enig i at Blizzard er utrolig gode spillutviklere, har spilt Warcraft så lenge jeg kan huske og var en svett WoW-nerd i 3 år, gleder meg sinnsykt til å prøve SC2!

#6, skrevet for over 4 år siden
The_Atlantian
Send melding

eg har spilt SC i mange år synes det er en av verdens beste spill..:)

#7, skrevet for over 4 år siden
ELV1R
Send melding

Hmm likte altid egentlig SC mye mer en C&C spill men nå begynner jeg å snu faktisk, ting ser litt klumpette i SC2!!? Hvis du sammenligner med C&C3 unit design så er jeg ikke særlig fornøyd :( Selv om tiberium wars har blitt et nyyt spill med hvert ny patch så virker det som den begynner å falle på plass. Men kjøper spes. utgave sikkert uansett, tror det blir FEeeET til slutt!

#8, skrevet for over 4 år siden
The_Atlantian
Send melding

ja vett det ikkje ser likt ut som c&c3 men det er kansje meiningen at det ikkje skal se slikt ut…men eg tror at det kommer til å bli grundig bra det der allså…det er jo kommet så mange nye fancy ting i det spillet gleder meg til det kommer ut :)

#9, skrevet for over 4 år siden

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%