Litt om patch 1.05

Communitysubnavimg

Her kan du lese litt om hva den nye patchen som kommer i løpet av Mai.

Kort oppsumert kan man vel si:

Vi skal fixe alle problemene med spillet samt balansere alle rasene.

Så fort vi får en liste med changes vil vi poste disse :)

aiaN
Send melding

Har vert ute litt nå på det offentlige forumet. Men jeg gleder meg til å se hva de kommer til å gjennomføre for å skille lagene ytligere. De skal jo nerfe kanonen på Scorpion så da blir den sikkert kjappere og billigere, slik at den blir produsert i større antall og kan trekke unna de jevlige predatorene som slakter de.

Nei jeg ser frem til patchen i og med at de nesten lover et nytt spill i seg selv. Kan bli reelt intressant.

Og at battlecast kommer ut er bare heftigt. Sitter å har glee nerver til de grader.

#1, skrevet for over 5 år siden
Spitfire
Send melding

Elsk <3

#2, skrevet for over 5 år siden
Shaken
Send melding

Kanskje de gjør avataren litt bedre, for den suger x)

#3, skrevet for over 5 år siden
Gwaihir
Send melding

gg

#4, skrevet for over 5 år siden
RL1D_82
Send melding

Så nå kan eg kanskje endle få bruke GDI flyane til nytte? Eg som elska AirFirece general i Zero Hour :D :D :D :D Hadde vore greitt med fleire kamper enn der tankspammen er avgjerande :-p

#5, skrevet for over 5 år siden
7okie
Send melding

GJ EA :)

#6, skrevet for over 5 år siden
Myrjala
(admin)
Alien
Send melding

Helt enig med den ‘tank spammen’. Er ikke akkurat så veldig givende synes nå jeg når det meste dreier seg om hvem som kan kjøre ut mest tanks tidlig eller satse på en form for rushing

#7, skrevet for over 5 år siden
FreeMind
Send melding

rush er en GOD ting, men det må finnes alternaitver, bygge forsvar rundt basen sin og ikke lage en eneste unit SKAL tape, mot gjennomsnitts spillere…

er egentlig bare og drepe attack power på alle tankene… / fyre opp armor på alt… poenget blir at tanks blir mindre effektive mot ALT og ALT blir mer effektivt iforhold til tanks… ivertfall verdt forsøket… men tank er liksom hoved uniten og har alltid vært det…

edit: fast er good, vil folk spille 4 timers age of empire, så gogo, jeg gidd ikke :P

#8, skrevet for over 5 år siden

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%