cc3 tapt seg?

Ingen nye patcher på en god stund.. fortsatt mye lagabuse og lignende i custom games og ladder, som kan føre til at du må stresse noe helsikes for å få avslutta programmet eller i værste fall restarte pcen.

Sist jeg sjekka spilte top10 på solo ladderen NOD, er dette grunn nok til å sjekke balansen mellom alle rasene en gang til ?

Brukes spillet i noen turneringer ellers enn i WCG og kommer det til å bli brukt i fremtiden? Spillet har helt klart mange mangler for online gaming, har følelsen på at spillet vil bli mye bedre å nyte over LAN (i turneringsbruk), men for allmenheten..

Har mistet en god del motivasjon og lurer på om noen andre føler det samme / kan overtale meg at jeg er på jordet

VicViper
(admin)
Nod
Send melding

Jeg vil vel ikke ta en diskusjon på et spill som er så fullt av bugs og som er så nytt. Det er alt for dårlig beta testing av spillene i C&C serien. det er alt for mange CTD (Crash To Desktop) spillet henger seg, spillet får maskina til å starte på nytt, tilkoblingsproblemer og mye mye mer.

Jeg syns EA skal få prøve seg atter engang når det gjelder den nya patchen som kommer denne måneden her.

RTS er alltid BEST på lan, uansett hva folk måtte mene om lan ;) (personlig mening her altså)

Det virker på meg som de har hatt beta testere med helt identiske maskiner og ikke testet forkjellig hardware/driver.

Jeg ville heller hatt et fungerende spill nå enn alt dette surret med C&C 3. virker mer som et Beta produkt.

Neste patch vil avgjøre min C&C 3 fremtid :)

#1, skrevet for over 4 år siden
Spitfire
Send melding

Ja, enig med begge

#2, skrevet for over 4 år siden
aiaN
Send melding

Vits å si seg enig? Formuler…. er som å sitte på forskjellige ting og folk står å sier akkurat det samme som folk tidligere… Postspam er vel det jeg vil kalle dette…

#3, skrevet for over 4 år siden
GamlaSonn
Send melding

ettersom det ikke regnes ut hvor mange poster du har posta på dette forumet så betyr det vell at han rett og slett sier seg enig og ikke har mer å tilføye

#4, skrevet for over 4 år siden
bbq199
Send melding

Får se etter patch 1.05… Har et håp om at det viktigste av balance changes skal bli gjort da. For tidlig å si noe om spillets framtid før patchen kommer.

#5, skrevet for over 4 år siden
VicViper
(admin)
Nod
Send melding

GamlaSonn skrev:

ettersom det ikke regnes ut hvor mange poster du har posta på dette forumet så betyr det vell at han rett og slett sier seg enig og ikke har mer å tilføye

Vil bare påpeke at vi har en counter….

#6, skrevet for over 4 år siden
thomas
(admin)
00000067
Send melding

GamlaSonn skrev:

Grunnen til at vi ikke viser postcount (og andre ting) ved hver post, er at vi vil ha minimalt med requests til server så vi får maksimal hastighet på forumet.

For de som allikevel er opptatt av sånt så ligger forsåvidt postcount mm. under hver enkelts profil… :)

#7, skrevet for over 4 år siden

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%