Båter i CC3
Noen som savner muligheten for bruk av båter? Er det plass for båter? Må maps da være større? Mere lag? Tilfører dette noe mere dybde/muligheter i spillet?
Kom med innspill. Kanskje det legges til hvem vet
|
coney (admin) Send melding |
Syns jo det hadde vært utrolig tøft med naval units. Det fører jo også til andre type maps. Håper det ligger i planene til en tilleggspakke :) |
| #1, skrevet for over 4 år siden | |
|
bbq199 Send melding |
For å være helt ærlig har jeg aldri likt båter i CnC. Vet ikke hvorfor, jeg er kanskje ikke en båt-person rett og slett? ^^ |
| #2, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Helt enig med bbg199. Jeg har heller aldri likt båter i noen strategispill faktisk. Hvis det skulle være båter, må det i så fal være maps spesielt tilpasset enten båter eller land units. For det er ikke mulig å forberede seg for et båtangrep i tillegg til et landangrep. |
| #3, skrevet for over 4 år siden | |
|
FusioN Send melding |
Båter er gay… |
| #4, skrevet for over 4 år siden | |
|
FreeMind Send melding |
Hvis det skulle/skal være med båter så må det gjøres EKSTREMT godt for at det skal være en pluss og ikke en negativ ting. |
| #5, skrevet for over 4 år siden | |
|
Metalon Send melding |
Tror de har tatt vekk båter rett og slett fordi det nesten aldri ble brukt i de tidligere spillene. Og jeg har heller aldri likt de nå særlig så klager ikke. Synes det er bra at de har satt litt mere fokus på air. |
| #6, skrevet for over 4 år siden | |
|
VicViper (admin) Send melding |
Båter ble brukt flittig i RA og det var utrolig fett der… det jeg tror folk er redde for er at det skal bli alt for mye rot med sea |
| #7, skrevet for over 4 år siden | |
|
Myrjala (admin) Send melding |
Tingen er at dette er et strategi spill. Tenk på hvor mye mere man må kontrollere/tenke på dersom båter hadde vært med. Personlig savner jeg muligheten. Men igjen så vil dette kreve veldig mye av spill koden for at det skal bli en opplevelse å spille…ikke pain! |
| #8, skrevet for over 4 år siden | |
|
lug00ber Send melding |
Problemet er vel at de ikke kan brukes til noe fornuftig. Basen til motstanderen er på land, og båter vil ikke kunne brukes til å ta den. Du kunne kanskje hatt noen slagskip med store kanoner med lang rekkevidde, men disse ville vært veldig sårbare for flyangrep igjen. Og det betyr at du trenger anti-air for å passe på båtene, og da har du plutselig brukt veldig mye penger på å sette noen kanoner i sjøen utafor basen til motstanderen. De pengene hadde antageligvis gitt mer verdi hvis de hadde blitt brukt på land-enheter. Tror jeg :) |
| #9, skrevet for over 4 år siden | |
|
haha ja men du er allerede inne på noe der da. Så istedet for å pøse ut med ørti millioner tankser for å rulle over motstanderen din …ja så må det litt mere til. Men vi har alle våre meninger. Nå er ikke jeg noen stor kjenner av de tidliere CC spillene, men mins å huske at en av dem hadde båter med? Det er iallefall min mening da. Savner litt ‘naval battles’. Hangarskip, cruisere etc etc |
| #10, skrevet for over 4 år siden | |
|
Shaken Send melding |
Vetke helt jeg. Det krever jo mer av de som spiller det, men det er jo et rts spill så hvorfor ikke. |
| #11, skrevet for over 4 år siden | |
|
Classic Send melding |
Skal de implantere bpter vil det i såfall kreve massiv rebalansering av hele spillet, så det bør i hvertfall komme som en expantionpack. Hvis ikke, blir det vel til at EA legger til båter og gir 110% faen i å balansere units. |
| #12, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jeg er helt enig med deg. Krever en stor jobb med tanke på rebalansering. Som shaken sier så vil det også kreve mere av dem som spiller. Er et RTS spill så ser ingen grunn til at det ikke skal være med. Uttalelser som at det aldri har vært båter i tidligere CC er gammeldags. Var ikke aliens der heller. Problemet er vel at det vil bli for tungt. Sikkert mange allerede som sliter med lag og slikt. Kan ikke forstå hvorfor dem skal ha såkalt 3d samt alle disse effektene. Legg mere jobb i selve gameplayen så veier dette nok opp for at det ikke ser så flott ut. Jeg for min del bryr meg ikke om alle disse laser effektene og dette. Blir bare til bry og man mister oversikten over battlefield |
| #13, skrevet for over 4 år siden | |
|
Classic Send melding |
Generelt så har de nok ikke noe valg annet enn å “lage ny grafikk” for å få solgt til massene.. Hvilket de er avhengige av. Men ang. det du sier om at det ikke var aliens i de gamel CC-spillene; det er litt feil, kan sitere Louis Castle løst på følgende (fra TG07) “Well, we had plans for the aliens all along, and they were there, we just didn’t call them scrin”. |
| #14, skrevet for over 4 år siden | |
|
hav0c Send melding |
Hadde vært fett med båter, varierer gameplayet en del |
| #15, skrevet for over 4 år siden | |
|
The_Atlantian Send melding |
Eg har altid likt båter på di gamle spillene, men eg vett ikkje heilt om det passer heilt inn her i dette spillet..men kansje |
| #16, skrevet for over 4 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.