AI-personlighet
Er jo mange typer “personlighet” på AI-en; balanced, rusher, turtle, guerilla, steamroller. De tre første er greie å forstå, men er litt mer usikker på de to siste. Hva er spesielt med dem? Er det noen som vet en side (et wiki e.l.) der jeg kan finne helt konkret hva som kjennetegner de forskjellige personlighetene? Eller kanskje forklare det her? Takk på forhånd.
|
ucvL Send melding |
gerilija kan e tenke meg at ai en tar mange fields og har masse små baser som han bygger units i. steamroller er vel en som bygger en stor hær og bare knuser basen din i et stort angrep |
| #1, skrevet for over 4 år siden | |
|
Classic Send melding |
Evt (uten at jeg har spilt noe mot computeren), så kan jeg jo tenke meg at guerilla-computeren kommer med små, taktiske angrep, type shadowteams mot power, osv, osv… |
| #2, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Jeg tror steamroller er en som pumper ut et stort antall like, grunnleggende units, for eksempel en haug predators før han techer opp. Guerilla er jeg ikke sikker på, men jeg må si meg enig med classic at han går på med små taktiske angrep. Og kanskje satser mer på counterattacks. |
| #3, skrevet for over 4 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.