Rajohan(GDI) vs blizzard4ever(SCRIN)
Etter og ha tapt mot exuz, da han brukte shock troopers spam taccen i en turnering jeg var med i, har jeg siden da prøvd og finne en måte og klare og ta et slikt rush på. Her spiller jeg mot han som ligger på 300 plass @ 1v1 rankinga på ea ladderet (som ikke bør ha så mye og si). Og jeg klarte endelig og ta et shock troopers rush. Jeg var litt passiv i starten etter og ha sett at han hadde masse shock troopers og bare ventet på at han skulle attacke, og det fungerte. Om han hadde byggd masse fly mens jeg satt og ventet hadde jeg vel sliti litt mere men, han brukte jo alle pengene sine på shock troopers så da gikk det greit :)
Link til demo finner du her
|
Teddy Send melding |
Syns du godt kunne scoutet litt med en Rocketbuggy eller noe i den duren, for som du sier selv så er fly skumle. :-) Ellers gg. |
| #1, skrevet for over 4 år siden | |
|
FusioN Send melding |
GG, men skjønner ikke help problemet. hvis han spammer shock troopers er det jo bare og speed teche også bygge snipers.. setter du dem i APC’ene og har god micro på dem burde det gå greit. Han scrin duden var jo en stor camp da:/ ganske kjedelig kamp i starten, men ble bedre mot slutten. skjønner ikke hvofor han kjøpt shock troopers i barraxen når man bare kan kjøpe og selge flybaser, da sparer man jo 300 cash:) Men bra spilt :) |
| #2, skrevet for over 4 år siden | |
|
bbq199 Send melding |
har spilt mot han nissa der jeg å… 15 buggys gjorde kort prosess med shock trooperne hans… (Sto klar å skøyt dem ned ettersom de kom ut) Ellers syns jeg det var en nice replay ^^ Veldig morsom kamp på slutten der. |
| #3, skrevet for over 4 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.