C&C3 på XBOX 360 - Demo

Cc3x360pack_rs

Da er endelig demoen for Xbox360 klar. Den 1GB store demoen kan lastes ned fra Xbox markedsplass.

Dette er hva demoen inneholder:

-Two single player missions (one mission comes complete with a sampling of the in-game, live action video sequences)

-Boot Camp training mission to give you the basics on how to play a strategy game on console

-One multiplayer map – Small Town USA (two-player)

-Vision Camera support for multiplayer so you can stare your opponent in the face before you drop the Ion Cannon on them!

-One live action trailer featuring Tricia Helfer, Josh Holloway, Joe Kucan, Michael Ironside, Jennifer Morrison, Billy Dee Williams, and Grace Park

harisx
Send melding

er ikke det litt vanskelig å styre med xbox spaken da

#1, skrevet for over 5 år siden
UltimateX
Send melding

Spillet er 1000 ganger bedre på pc =)

#2, skrevet for over 5 år siden
flygel
Send melding

laster ned nå.. har hørt at det er ganske bra på konsoll også… Battle of middle earth var tragisk på konsoll i forhold til cnc3.. ifølge en del andre kilder… gleder meg til å teste :D

Edit: Ok, jeg har fått prøve dette en del og jeg syns det funker flott på konsoll også. Det er verken fordeler eller ulemper med å spille det på konsoll. Det tar selvfølgelig litt tid til å bli vandt med hvordan man bygger og trainer units osv men dette kommer bra med tiden :)

Enhver PC entusiast vil nok si at det funker myyyyye bedre på pc, men fakta er som sagt at hvis man bare orker å sette seg inn i det så er det faktisk like bra _

#3, skrevet for over 5 år siden

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%