THE TOP 10 Norge!
Topic sier det meste!
Hvem er de 10 beste i Norge i CC3?
| 1 2 Neste » | |
|
Rajohan Send melding |
Etter hva jeg har sett vil jeg si at metalon og vicviper fortjener en plass på top 10 i Norge. Men, det er mange norske spillere jeg ikke har sett i action som helt sikkert ligger på top10 i Norge. Men, når metalon vinner compoen på TG og vicviper kommer på en god 4 plass (var det vel) så vil jeg si at de fortjener en plass på top10 i Norge. |
| #1, skrevet for over 4 år siden | |
|
YaegR Send melding |
tipper gamlasonn tar over plass nr.1 om ikke så veldig lenge, noen som vil vedde imot ?:D |
| #2, skrevet for over 4 år siden | |
|
VicViper (admin) Send melding |
YaegR skrev:
Ja faktisk ;) |
| #3, skrevet for over 4 år siden | |
|
Zeo- Send melding |
Jepp =) Er ganske sikker på at Metalon klarer å være en av de beste så lenge han har lyst. ;) |
| #4, skrevet for over 4 år siden | |
|
ucvL Send melding |
tror jeg og ;) |
| #5, skrevet for over 4 år siden | |
|
flygel Send melding |
lurer på hvor jeg ligger :/ |
| #6, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Vanskelig å si hvem som er på topp 10 egentlig. En kamp sier ikke alltid nøyaktig hvor du ligger. Det kommer an på hvem du er mot, om du har en dårlig dag, osv… Men hva med en turnering? :P |
| #7, skrevet for over 4 år siden | |
|
AloneIstand Send melding |
enn om du har en dårlig dag den dagen turneringa er? haha!=P |
| #8, skrevet for over 4 år siden | |
|
GamlaSonn Send melding |
noen som vil svare på topic eller? :( |
| #9, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
For å si det rett ut, det er umulig å avgjøre det med en topic! |
| #10, skrevet for over 4 år siden | |
|
De jeg vet om: Fra 1-10 ikke i den rekkefølgen nødvendigvis: 1. Metalon 2. Rajohan 3. Zeo^ 4. Teddy 5. CareBear 6. VicViper 7. RL1D82 8. LordBritish 9. Kingston840 10. Exuz |
| #11, skrevet for over 4 år siden | |
|
ucvL Send melding |
hmm jeg må bare må kjempe meg opp der :D |
| #12, skrevet for over 4 år siden | |
|
LotteN Send melding |
Gamlasonn! :D! |
| #13, skrevet for over 4 år siden | |
|
Metalon Send melding |
Nadelos, bbq og Anarion fortjener også en plass på den lista. |
| #14, skrevet for over 4 år siden | |
|
GamlaSonn Send melding |
Takk for lista Viper, tilfeldig at hele clanen din regjerer top 2-6 eller ?_? :D ucvL skrev:
enig : ) |
| #15, skrevet for over 4 år siden | |
|
GamlaSonn skrev:
som jeg skrev, rekkefølgen er jo helt random, kunne latt Metalon stå sist hvis det var det om å gjøre. Og seff vil jeg ha med flinke folk i clanen min, hvem vil ikke det ;) verken Coney eller JadeKnight (som er i vC] er på listen, rett og slett fordi….. ja dere vet, ikke ta det ille opp Coney ;) EDIT: CareBear er ikke medlem så det så! Metalon skrev:
Det gjør de helt sikkert, men jeg kan ikke sette opp folk på min top 10 liste når jeg ikke har spilt mot dem. når jeg har tatt noen nye matcher mot de 3 kan jeg ta edit på lista ;) |
| #16, skrevet for over 4 år siden | |
|
ucvL Send melding |
Men som en sa oppi her om at vi kunne hatt en konkuranse får oss i Tiberium.no communityet og se hvem som er best av oss kansje en i 1vs1 og senere en i 2vs2 og ha sånne regelmessig så får vi alle sett hvem som er best hele tiden…. |
| #17, skrevet for over 4 år siden | |
|
RAFAS Send melding |
ucvL skrev:
Du tenker på et ladder-system regner jeg med? Det kan jo gjøres men vil være mye synsing og huller om man ikke setter det opp skikkelig med rank og poeng. Det hadde vært artig å hatt men det krever jo at noen gidder å sysle med det :-) Alternativt kan man jo kjøre med et tabell system som går over en viss periode med faste spilledager. Kanskje like greit at alle deltar i en allerede eksisterende ladder? f.eks clanbase sin? |
| #18, skrevet for over 4 år siden | |
|
Det er mulig det kommer et ladder system med tiden her på siden, men dette er ikke avklart ennå. Vi jobber stadig med ¨å forbedre systemet :) |
| #19, skrevet for over 4 år siden | |
|
ucvL Send melding |
oki :D men det jeg mente var bare og ha en konkuranse over en helg ellerno hvor vi har 32 eller 16 spillere ellerno med og loser/winner bracket kansje en liten premie til vinnern osv? |
| #20, skrevet for over 4 år siden | |
| 1 2 Neste » |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.