THE TOP 10 Norge!

Spc_top10_starmystery_440

Topic sier det meste!

Hvem er de 10 beste i Norge i CC3?

1 2 Neste »
Rajohan
Send melding

Etter hva jeg har sett vil jeg si at metalon og vicviper fortjener en plass på top 10 i Norge. Men, det er mange norske spillere jeg ikke har sett i action som helt sikkert ligger på top10 i Norge. Men, når metalon vinner compoen på TG og vicviper kommer på en god 4 plass (var det vel) så vil jeg si at de fortjener en plass på top10 i Norge.

#1, skrevet for over 4 år siden
YaegR
Send melding

tipper gamlasonn tar over plass nr.1 om ikke så veldig lenge, noen som vil vedde imot ?:D

#2, skrevet for over 4 år siden
VicViper
(admin)
Nod
Send melding

YaegR skrev:

tipper gamlasonn tar over plass nr.1 om ikke så veldig lenge, noen som vil vedde imot ?:D

Ja faktisk ;)

#3, skrevet for over 4 år siden
Zeo-
3994_141
Send melding

Jepp =)

Er ganske sikker på at Metalon klarer å være en av de beste så lenge han har lyst. ;)

#4, skrevet for over 4 år siden
ucvL
Send melding

tror jeg og ;)

#5, skrevet for over 4 år siden
flygel
Send melding

lurer på hvor jeg ligger :/

#6, skrevet for over 4 år siden
Jarle103
Send melding

Vanskelig å si hvem som er på topp 10 egentlig. En kamp sier ikke alltid nøyaktig hvor du ligger. Det kommer an på hvem du er mot, om du har en dårlig dag, osv…

Men hva med en turnering? :P

#7, skrevet for over 4 år siden
AloneIstand
Send melding

enn om du har en dårlig dag den dagen turneringa er? haha!=P

#8, skrevet for over 4 år siden
GamlaSonn
Send melding

noen som vil svare på topic eller? :(

#9, skrevet for over 4 år siden
Jarle103
Send melding

For å si det rett ut, det er umulig å avgjøre det med en topic!

#10, skrevet for over 4 år siden
VicViper
(admin)
Nod
Send melding

De jeg vet om:

Fra 1-10 ikke i den rekkefølgen nødvendigvis:

1. Metalon

2. Rajohan

3. Zeo^

4. Teddy

5. CareBear

6. VicViper

7. RL1D82

8. LordBritish

9. Kingston840

10. Exuz

#11, skrevet for over 4 år siden
ucvL
Send melding

hmm jeg må bare må kjempe meg opp der :D

#12, skrevet for over 4 år siden
LotteN
Send melding

Gamlasonn! :D!

#13, skrevet for over 4 år siden
Metalon
Send melding

Nadelos, bbq og Anarion fortjener også en plass på den lista.

#14, skrevet for over 4 år siden
GamlaSonn
Send melding

Takk for lista Viper, tilfeldig at hele clanen din regjerer top 2-6 eller ?_? :D

ucvL skrev:

hmm jeg må bare må kjempe meg opp der :D

enig : )

#15, skrevet for over 4 år siden
VicViper
(admin)
Nod
Send melding

GamlaSonn skrev:

Takk for lista Viper, tilfeldig at hele clanen din regjerer top 2-6 eller ?_? :D

som jeg skrev, rekkefølgen er jo helt random, kunne latt Metalon stå sist hvis det var det om å gjøre. Og seff vil jeg ha med flinke folk i clanen min, hvem vil ikke det ;) verken Coney eller JadeKnight (som er i vC] er på listen, rett og slett fordi….. ja dere vet, ikke ta det ille opp Coney ;)

EDIT: CareBear er ikke medlem så det så!

Metalon skrev:

Nadelos, bbq og Anarion fortjener også en plass på den lista.

Det gjør de helt sikkert, men jeg kan ikke sette opp folk på min top 10 liste når jeg ikke har spilt mot dem. når jeg har tatt noen nye matcher mot de 3 kan jeg ta edit på lista ;)

#16, skrevet for over 4 år siden
ucvL
Send melding

Men som en sa oppi her om at vi kunne hatt en konkuranse får oss i Tiberium.no communityet og se hvem som er best av oss kansje en i 1vs1 og senere en i 2vs2 og ha sånne regelmessig så får vi alle sett hvem som er best hele tiden….

#17, skrevet for over 4 år siden
RAFAS
Send melding

ucvL skrev:

Men som en sa oppi her om at vi kunne hatt en konkuranse får oss i Tiberium.no communityet og se hvem som er best av oss kansje en i 1vs1 og senere en i 2vs2 og ha sånne regelmessig så får vi alle sett hvem som er best hele tiden….

Du tenker på et ladder-system regner jeg med? Det kan jo gjøres men vil være mye synsing og huller om man ikke setter det opp skikkelig med rank og poeng. Det hadde vært artig å hatt men det krever jo at noen gidder å sysle med det :-) Alternativt kan man jo kjøre med et tabell system som går over en viss periode med faste spilledager. Kanskje like greit at alle deltar i en allerede eksisterende ladder? f.eks clanbase sin?

#18, skrevet for over 4 år siden
VicViper
(admin)
Nod
Send melding

Det er mulig det kommer et ladder system med tiden her på siden, men dette er ikke avklart ennå. Vi jobber stadig med ¨å forbedre systemet :)

#19, skrevet for over 4 år siden
ucvL
Send melding

oki :D men det jeg mente var bare og ha en konkuranse over en helg ellerno hvor vi har 32 eller 16 spillere ellerno med og loser/winner bracket kansje en liten premie til vinnern osv?

#20, skrevet for over 4 år siden
1 2 Neste »

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%