[1.4] Metalon (Nod) vs Nighthawk_7 (GDI)

Syk kamp på “Tournament Towers”. Kampen inneholder low tech units, samt engineers, avatars, mammuths, bombers, osv. Utfaller ble ganske overaskende og jeg vil tro kampen er veldig underholdende å se på. :D

Metalon (Nod) vs Nighthawk_7

aiaN
Send melding

Beste demoen jeg har sett på hittil av CC3, nicely done.

bra brukt av airial attacks, var nokk det og kløktig bruk av engineers som fixa seieren din :)

#1, skrevet for over 4 år siden
ExuZ
Send melding

fet demo ja, men Nighthawk burde kansje angrepet fra mer enn en vinkel eller prøvd å komme seg rundt da han hadde overtaket. ellers var det meeget sweet trix med engiene

#2, skrevet for over 4 år siden
YaegR
Send melding

han hadde jo lett tatt deg da han hadde balletak på deg da du hadde e avatar + 1 tårn som forsvarte basen din, da hadde han jo 15+ preds stående på en rampe.

for det andre angrep han med en og en tanks..

for det tredje, du campa i basen i typ 10 min?:P med tårn og avatars.. kipt :P ikke mye en angriper kan gjøre da.. kanskje han burda gått litt air han også, ikke vet jeg siden jeg er nabb i dette spillet, men.. virker som med engang en motstander får opp obelisk/sonics. er taperen han som angriper først

#3, skrevet for over 4 år siden
GamlaSonn
Send melding

Han her glemte å oppgradere Railgun også produserte han mammuths for seint (imo).. tror kanskje at han trengte noe AA mot flya, men hva klarer å drepe dem uansett? var fett det engi trixet ditt, men det var nok over allerede når du slo hæren hans ;)

#4, skrevet for over 4 år siden

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%