[1.4] Metalon (Nod) vs Nighthawk_7 (GDI)
Syk kamp på “Tournament Towers”. Kampen inneholder low tech units, samt engineers, avatars, mammuths, bombers, osv. Utfaller ble ganske overaskende og jeg vil tro kampen er veldig underholdende å se på. :D
|
aiaN Send melding |
Beste demoen jeg har sett på hittil av CC3, nicely done. bra brukt av airial attacks, var nokk det og kløktig bruk av engineers som fixa seieren din :) |
| #1, skrevet for over 4 år siden | |
|
ExuZ Send melding |
fet demo ja, men Nighthawk burde kansje angrepet fra mer enn en vinkel eller prøvd å komme seg rundt da han hadde overtaket. ellers var det meeget sweet trix med engiene |
| #2, skrevet for over 4 år siden | |
|
YaegR Send melding |
han hadde jo lett tatt deg da han hadde balletak på deg da du hadde e avatar + 1 tårn som forsvarte basen din, da hadde han jo 15+ preds stående på en rampe. for det andre angrep han med en og en tanks.. for det tredje, du campa i basen i typ 10 min?:P med tårn og avatars.. kipt :P ikke mye en angriper kan gjøre da.. kanskje han burda gått litt air han også, ikke vet jeg siden jeg er nabb i dette spillet, men.. virker som med engang en motstander får opp obelisk/sonics. er taperen han som angriper først |
| #3, skrevet for over 4 år siden | |
|
GamlaSonn Send melding |
Han her glemte å oppgradere Railgun også produserte han mammuths for seint (imo).. tror kanskje at han trengte noe AA mot flya, men hva klarer å drepe dem uansett? var fett det engi trixet ditt, men det var nok over allerede når du slo hæren hans ;) |
| #4, skrevet for over 4 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.