3v3 bare normenn
Var ett ganske artigt game :) vicviper hadde ett veldig bra rush på rajohan som sleit veldig ei stund der. Ble mer å mer interresant når det begynnte å knipe på med pengene :) var ett ganske gøyt game :) Norsk 3v3 game :)
|
RAFAS Send melding |
Hehehe utrolig frekt av VicViper hahaha, meeeen funka jo ikke og kosta dere nok matchen |
| #1, skrevet for over 4 år siden | |
|
LordBritish Send melding |
nei kosta dem nok ik matchen….. vicviper skada jo rajohan så mye att han var ute av spill i vertfall 10 min….ingen attacka meg når jeg sende bort alle unitsene mine for å hjelpe rajohan ….hadde dem gjort det hadde vi tapt. |
| #2, skrevet for over 4 år siden | |
|
flygel Send melding |
hehe var litt skøy å se den replayen. så ut som dere som startet oppe spilte litt mer på lag enn dem 3 nede _ |
| #3, skrevet for over 4 år siden | |
|
RAFAS Send melding |
ja det er sant, kunne nok gått med god koordinering men da måtte du blitt opptatt i din base ELLER at Vic fikk støtte i rushen. så ut som de andre heller techa opp til mammuts i mellomtiden så han ble ganske alene om fokusen og angrepet |
| #4, skrevet for over 4 år siden | |
|
AloneIstand Send melding |
synest ikke team: vicviper, zeo og Istretch var helt samstemte.. 2 stk. som gikk det useall med GDI, også vicviper som prøvde en frekkis(noe som var jævelig genialt btw) om han hadde fått backup så kunne det funka mener jeg, men blir vanskelig når det ikke kommer.. skulle enten hatt en blitzkrieger som kunne kommet å backa opp, eller at zeo og Istretch kjørte på mot lordbrittish når han sendte sitt for å aide rajohan.. =) team:brittish,rajohan og den siste sokken^^ måtte mer eller mindre bare avfeie frekkisen til vicviper så var det bare å lage løype for det meste=P IMO this is.. ;P |
| #5, skrevet for over 4 år siden | |
|
Zeo- Send melding |
Haha, jeg satt og ropte på vt:
“VIIIIC!! Trenger du hjelp eller? |
| #6, skrevet for over 4 år siden | |
|
AloneIstand Send melding |
lol, hehe skal ikke være lett.. |
| #7, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Hvor legger jeg replayet for å se på det? |
| #8, skrevet for over 4 år siden | |
|
RAFAS Send melding |
bare dobbelklikk på fila så starter den spillet og replayen av seg selv :-) |
| #9, skrevet for over 4 år siden | |
|
NeophroN0 Send melding |
Eller hvis dette ikke går så legger du bare filen i c:/mine dokumenter/command and conquer 3/replays Også bare går du ingame på replays i menyen der og spiller av ;) |
| #10, skrevet for over 4 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.