[1.4] Metalon (Nod) vs ZaRkoS (Nod)

Utrolig bra kamp på tournament arena. Begge starter aggresivt med scorpion spam, og hele kampen er nesten bare 20 minutter med scorpion spam. :p Anbefaler å studere microen fra begge sider – masse tips å hente.

Jeg gjorde en ganske stor feil i denne kampen – kudos til den som ser det. :D

Metalon (Nod) vs ZaRkoS

YaegR
Send melding

done deal:)

#1, skrevet for over 4 år siden
Teddy
Send melding

En blemme var iallefall at du wasta masse penger fordi du glemte å bygge scorpions. Var vel da han også gravde seg igjennom basen din.

#2, skrevet for over 4 år siden
RAFAS
Send melding

Beste replayen jeg har sett hittils. Du kom vel litt etter ganske tidlig, nesten med en gang. Han hadde beste grunnlaget men du brukte nok unitene noe bedre da det enda var et bittelite håp. Ellers artig å se bomb-squadene hans hehehe, måtte ha vært litt småirriterende :D

#3, skrevet for over 4 år siden
ucvL
Send melding

Crane? eller var det extractors i midt partiet eller engi`s til tiberium spiksa…

men jeg er nooblet da så alt er nok feil :P

#4, skrevet for over 4 år siden
aiaN
Send melding

Hmm, var en artig match, jeg mener at når du først angrep refinery så burde du fortsatt og ikke trukket tilbake, for de tanksa fra eller til var ingenting. Du kunne kanskje også fått gjort mer skade med de etterpå.

Ellers så ville jeg kanskje kjøpt en tank factory ved det punktet du hadde stabile 5000 hele tiden, da hadde du fått pompet ut litt fortere samt kanskje bygget en refinery i nærheten.

Utenom det så ble matchen ganske klar etterhvert i og med at ZaRkoS aldrig mistet et resource point.

#5, skrevet for over 4 år siden
Metalon
Send melding

De selvmordsbomberene hans var utrolige plagsomme ja, og jeg tror det gjorde utslage for at han snudde kampen..

Feilen min sånn jeg ser det var at jeg tok det for gitt at jeg vant når jeg hadde overtaket i basen hans.. Så jeg prioriterte helt feil, og lot han bygge seg opp.

#6, skrevet for over 4 år siden
VicViper
(admin)
Nod
Send melding

Metalon skrev:

De selvmordsbomberene hans var utrolige plagsomme ja, og jeg tror det gjorde utslage for at han snudde kampen..

Feilen min sånn jeg ser det var at jeg tok det for gitt at jeg vant når jeg hadde overtaket i basen hans.. Så jeg prioriterte helt feil, og lot han bygge seg opp.

Du hadde jo vunnet om du hadde tatt enten war facsa eller rafeneriene hans… men når gjorde du ikke det så da ble det tap :) syns det var litt kjipt replay med tanke på det var bare scorps fra metalon. other than that GG

#7, skrevet for over 4 år siden
GamlaSonn
Send melding

du sku enten bygd fanatics selv, eller bygd sånne buggys, kanskje noen shadow teams (men da måtte du ha techa litt)

#8, skrevet for over 4 år siden
stavros
Send melding

Du bommet hvertfall på strømmen i begynnelsen der =}

#9, skrevet for over 4 år siden

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%