Tiberium.no tester 4v4 !
Vi vil gjerne invitere personer med Kraftig grafikkort, CPU og RAM til å delta i et forsøk på å dra 4v4 flytende !
Vi vil i første omgang teste: Det som tilsvarer en P4 3 GHZ eller høyere 2 GIG DDR RAM eller mer Grafikkort (Relativt nytt kort som takler å kjøre alt på high)
Når vi skal teste skal alle skru oppløsningen i spillet så lavt som mulig samt sette alle grafikkinstillinger på low. Dette vil vi gjøre for å se om det faktisk er mulig å spille et 4v4 game uten noe form for lag.
Viser det seg at det fortsatt lagger vil vi prøve en siste gang med enda bedre maskiner om mulig ;)
Møt opp i lobby 29 klokken 21:00 !
|
aiaN Send melding |
Jeg har Intel Duo Core på 2.16Ghz pr.kjerne 2 GB DDR2 dual-channel ram 512MB Geforcego 7900GTX 4mbit linje, og en mor som er pain in the arse… Kjører alt på LOW anyways, men har kjørt alt på high uten anti-alastning og en oppløsning på 1980x1280 uten noe videre problem! Spørsmålet er jo hvordan erfaringen deres blir i matchen ved å game med meg? Jeg er hardcore rush fanatiker, men jeg kan sikkert turtle om det er så mye om og men :P |
| #1, skrevet for over 5 år siden | |
|
IstrechI Send melding |
jeg er med jeg vet du! :P jeg har jo pro data vet du :P haha |
| #2, skrevet for over 5 år siden | |
|
RAFAS Send melding |
Nå passer Mandag dårlig for meg men om det er aktuellt å flytte til Søndag kan jeg gjerne bli med. Kan sikkert skaffe flere jeg vet har spillet og kraftig hardware om det skorter på testere. Er det virkelig mulig at over 2 GIG ram vil ha noen betydning? Hardware: CPU: C2D E6400, RAM: 2 GIG, GPU: 8800 GTS – 320 |
| #3, skrevet for over 5 år siden | |
|
ReWrite Send melding |
Jeg er gjerne med. HW: C2D E6400@3.4ghz , 2GB RAM PC-800, GPU: 8800GTS 320mb Etc ADSL2+ fra NGT. Tror personlig at det ikke er pc-lagg som er problemet, men den elendige nettkoden fra EA sin side som er problemet her. Burde nesten sitte på 10mbit opp og ned for og få dette til å funke smooth. |
| #4, skrevet for over 5 år siden | |
|
Teddy Send melding |
Kan gjerne være med jeg, dvs om det er mangel på folk. Har en rimelig oppegående PC, men ikke noe skikkelig high-end system. AMD64 3000+ s754; 2GB RAM @ 400MHz effektivt (DDR); 7800GS AGP, lett overklokket; Kjører alt smooth på high. |
| #5, skrevet for over 5 år siden | |
|
ucvL Send melding |
jeg er med har 2.6 core 2 duo og 2gb ddr2 ram med 8800gts grafikk kort :) |
| #6, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Håper dette funker da! 4v4 er utrolig gøy hakkefritt. |
| #7, skrevet for over 5 år siden | |
|
Tore Send melding |
Jeg vil Jeg har 1gig med RAM og et NIVIDIA GeForce 7900 GT/GTO Intel Pentium 4 prosessor (jeg MÅ få skifta den!) Jeg kan spille med 4 playes på high uten lagg :-)men vi for see om det holder med 8 players. (jeg skal teste med 8 AI playes og ser hva som skjer) hmm når stater det? helst kl 7 for meg EDIT: det funka ikke det lagga helt til den 1 playeren bled tatt |
| #8, skrevet for over 5 år siden | |
|
YaegR Send melding |
2.2ghz dual 1gb ram(wtf)? :P og gainward 8950gts |
| #9, skrevet for over 5 år siden | |
|
UltimateX Send melding |
Jeg vil også være med Hardware; AMD X2 2,4Gh 4600+, 3 gb RAM, NVIDIA Geforce 8800 Gts 640 mb.. kjører alt på ultra high med anti-aliasing på 5x =) EDIT: (kan på søndag) |
| #10, skrevet for over 5 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.