C&C3 på XBOX 360

Cc3x360pack

Endelig kan de som sverger til konsollen snart spille C&C3.

EA annonserer at C&C3 vil være i salg 10 mai. Og en demo vil være tilgjengelig via Xbox Live om ikke så mange dagene.

Det ryktes at Xbox 360 versjonen vil inneholde to ekslusive multiplayer deler; capture the flag og siege. Spillet vil også støtte Xbox 360 kamera, så man kan se sine med- og motspillere når man spiller.

IstrechI
Send melding

kos for de det da =)

#1, skrevet for over 5 år siden
Metalon
Send melding

RTS skal spilles på PC. Basta.

#2, skrevet for over 5 år siden
AloneIstand
Send melding

sier meg enig med Metalon…

#3, skrevet for over 5 år siden
VicViper
(admin)
Nod
Send melding

syns dere kanskje burde teste det før dere sier noe, de har jobbet utorlig med å få et gameplay til å bli bra til console. så jeg vil ikke si noe før jeg faktisk har testet det.

#4, skrevet for over 5 år siden
Teddy
Send melding

Hvis CnC konsoll skal kunne spilles mot CnC PC nerfer de vel tastaturene og gjør at folk kan kjøre autostrategier, omtrent som i Halo. :P

#5, skrevet for over 5 år siden
Jarle103
Send melding

Jeg håper jammen meg det kommer en patch med de samme mulighetene til pc. Hadde vært rått med capture the flag og siege!

#6, skrevet for over 5 år siden
Spitfire
Send melding

enig jarle :)

Og må vel si meg enig med metalon også, kan ikke se for meg hvordan RTS kan spilles på konsoll…

#7, skrevet for over 5 år siden
Metalon
Send melding

Det går faktisk greit nok, spilte BMFE på 360, og det var god underholdning, men det er mye mer tungvint, og du har mye færre muligheter. Ikke noe jeg ville brukte mye tid på (samenlignet med PC ihvertfall:P )

#8, skrevet for over 5 år siden
VicViper
(admin)
Nod
Send melding

De har jobbet utorlig mye med å få C&C 3 til å bli mye bedre enn BFME slik at det skal bli samme muligheter :)

#9, skrevet for over 5 år siden
FusioN
Send melding

Strategi på konsoll er bare lame i forhold til pc.. stitte og styre med en kontroll virker bare gay :/

#10, skrevet for over 5 år siden

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%