Rajohan (GDI) vs Erac (NOD)

Spillte akkuart en morsom match :)

Motstanderen var god og jeg var helt sikker på at jeg skulle tape flere ganger under denne matchen. Men, utrolig nok fikk jeg tatt ut alt han hadde av tanks og infantry å da var jo veien opp til basen hans ganske enkel? :)

Du finner replay av matchen her

Neds
Send melding

veldig bra kamp, så ut som du skulle tape men du tok han alikevel:) og du vant uten å bruke Mammut

#1, skrevet for over 4 år siden
AloneIstand
Send melding

enda godt for dere begge at ikke den andre rusha ^ men bra spilt sjef, han gikk på ei blemme når han valgte å skulle ta deg og dine units rett forann war factoriene dine og base deffencet mener nå jeg.. ^

#2, skrevet for over 4 år siden
aiaN
Send melding

Artig kamp å se på, menne erac gjorde en stor feit tabbe, nod er rush em down team, hadde han rigga en håndfull gjeng med shadows tidligt mens du expanda, samtidig microa en liten håndfull tanks så hadde du sliti, men ellers var build order fin og inspirerende for min del, og utfallet ble klart etterhvert som begge turtla, og GDI har 60% tykkere skilpaddeskall en NOD.

Gratz med seieren

#3, skrevet for over 4 år siden
Rajohan
Send melding

AloneIstand defensen satt jeg jo opp når jeg så han kom om jeg ikke husker feil. Så det hadde vært der uansett hvor han hadde kommet. Men, om det var så smart av han og kjøre inn der tanksene mine stod og i tillegg rett foran warfactoryet vet jeg ikke.

#4, skrevet for over 4 år siden

Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.

Logg inn

Bli medlem | Glemt passord?

Poll

Hvilket spill gleder du deg mest til?

C&C 3 Kanes Wrath (RTS)
11%
C&C Red Alert 3 (RTS)
47%
C&C Tiberium (FPS)
16%
Håper de lager C&C Generals 2 (RTS)
26%