Tiberian sun monstre
Hvor ble det av alle Tiberium monstrene fra Tiberian sun? Den grisen, eller tiberium fiend, de “tiberium floaters”ene, visceroids og de greiene som la ut armer som kunne ødelegge tankser når de kjørte over og som spyttet ut gass når du kjørte over dem. Hvor er alle disse? Tiberium wars sier jo ingenting om dem.
Er de rett og slett bare flaue over at de hadde dem med, så de bare fjernet dem fra historien helt? Har ikke lest noenting om dem i Intelligence Intel…
|
Equirinox Send melding |
Har bare funnet Visceroids så langt |
| #1, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
hvor da? |
| #2, skrevet for over 4 år siden | |
|
Spitfire Send melding |
koooor e’ allæ hællter hen? Vel, alvorlig talt så var jo de grisene ganske latterlige XD Tentacklemonster var skumle, men tydeligvis ikke skumle nok for tiberiums nye “goth” aktige look. Jeg lurer på hvor det ble av alle de sexy mutant-menneskene jeg. Og alle cyborgene til NOD |
| #3, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
De grisene var fryktelig skumle når spillet først kom ut da :P Men nå er de bare en vakker minnelse om hvor fantastisk jeg alltid har syntes tiberium universet er. Jeg regner med at Når expansion packen kommer så får vi se mer til både cyborgene, og mutantene. Det er typisk EA å hinte litt på en annen faksjon, for så å integrere dem i en expansion pack. Jeg håper vi får se litt mer til disse tiberium monstrene. |
| #4, skrevet for over 4 år siden | |
|
dac- Send melding |
Visceroids har jeg sett EN gang … som en Scrin unit, hva faen er det forno? Cyborger vil vi nok ikke se noe mer til med mindre de drar inn CABAL igjen (som gikk rogue i Firestorm). Mutants er også helt (The) Forgotten – EA må ha huet opp i ræva som ikke utnytter en allerede etablert story bedre. |
| #5, skrevet for over 4 år siden | |
|
aiaN Send melding |
Vel faktisk Cyborgs hadde ikke så alt for mye med Cabal å gjøre, pluss cabal i seg selv ble vel mer eller mindre destruert i sluttparten av Firestorm. Hvem var den regjerende makten når det gjaldt infantry på Tiberium Sun?? Jo Nod, nod var billigst, nod var jævligst og nod var ja rett og slett onde shitsekker som alle skulle være. Det er ingenting feil med det, men nod var imbalanced fra dag en, GDI var dyre og fungerte som nod gjør den dag i dag, hit and run. Det ble en one way match som man ofte så i Red Alert 1 der Folka hadde big baad defence turrets “tesla coil” og den perverse tanken “mammut tank”.... Spillet var ubalansert fra ende til annen, gudselov har de fikset dette i CC3, ok de kunne inført Cyborgs men da måtte de vært dyre som fy i forhold til Shadows, for de hadde ingen direkte svakheter som infantry, pluss de meide ned inf som bare det. Men noe de kunne gjort var å fortsette bruken av Scorpion Tank som de var i Tiberian Sun, bedre armor, og muligheten for turret mode. Pluss de kunne tatt vekk den latterlige buggy’en som GDI har den dag i dag og fortsatt med rochet hovercraftet til GDI… |
| #6, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Ikke tid til å rippe opp i Tiberian sun nå :P Jeg synes Tiberian Sun var et fantastisk spill med en helt utrolig storyline. Har spilt det siden jeg var liten, og spilt det om og om igjen. Like fantastik hver gang. Cabal var han som satte igang stor-produksjon med cyborgene, og utviklene sine egne oppgraderte cyborgs. Han drepte mennesker i “konsentrasjonsleirer” og brukte dem som cyborger. Altså, et menneske som har kanoner på armene, metallrustning, og ja, dere har spilt spillet.. Han lagde også cyborger oppgradert med raketter og robot bein som minner om en edderkopps. Så bunn i grunn vil jeg si at Cabal har en stor del med cyborger å gjøre. Jeg regner med EA har en plan om dette her, de vil nok integrere Mutantene som en faksjon, det er jeg sikker på. Cabals hær av cyborger ble utslettet i Tiberian Sun Firestorm, men det er jo ennå et åpent spørsmål om Cabal ennå lever eller ikke. (Siste videoen til Nod campaign i Firestorm viser jo at Cabal består av flere mennesker koblet opp med hverandre, inkludert Kane. Han må ha kommet seg ut derfra på en måte, og kansje er Cabal ute av bildet.. Synd de ikke nevner han i større grad i cc3. Visceroids er tiberiumbaserte livssformer, akkurat som tiberium fiends (grisene) og tiberium floater. I Tiberian sun så ble soldater omgjort til Visceroids når de døde av Tiberium forgiftning. Regner med de Tiberium baserte livvsformene er nærmest uttryddet nå, siden man ikke hører noe om dem i cc3.. Synd |
| #7, skrevet for over 4 år siden | |
|
aiaN Send melding |
En, cabal var rett og slett et produkt av Kane! og den sinnsyke forskningen nod har, og et bi produkt av EVA. Og cabal hadde aldrig noe reel makt føre kane produserte cyborgene i all mass… som fører litt av samme historie baselinen som ligger i Yuri på RA2. At nod kunne brukt dette igjen senere hadde aldrig blitt et problem! Men samme sauarn. Og kan si til dere om dere savner Visceroids så eksisterer de i CC3… jeg har sett de og de er like pain in the arse som de var tidligere… |
| #8, skrevet for over 4 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Du så jo hva Cabal kunne gjøre. Han tok over hele systemet i Nod, han oppløste organiseringen, og drepte the mange av generalene i the Brotherhood of Nod. At han kunne gjort dette før er ingen usannhet. Det eneste han trengte var noen å gjøre dette for seg. Akkurat cyborgene. Det var HAN som satte i gang en masseproduksjon av disse. Cabal hadde utrolig makt, og ventet bare til det rette øyeblikket før han slo til. EVA har lite med Cabal å gjøre. EVA er bare AI’en til GDI, Cabal er også en slags EVA (electronic video agent\assistant) bare at intelligensen er satt sammen av flere geniale mennesker. Og når du sier at Cabal var et produkt av kane? På hvilken måte mener du? Er veldig interessert i å vite hvor dere har funnet disse visceroidsene. |
| #9, skrevet for over 4 år siden | |
|
aiaN Send melding |
Cabal kom bare aldrig til, og alle veit hvem som kan produsere galskap ^^ Men hvist folk er veldig keen på å få sett visceroidsene så produser en corruptor hos scrin, drep inf med den og de små krabbetussene kommer frem. |
| #10, skrevet for over 4 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.