Vanskelighetsgrad i campaign
Jeg synes oppdragen i Tiberium wars er helt fantastiske, mye varierende oppdrag og masse forskjellige ting å gjøre, men jeg stusser litt på vanskelighetsgraden av et par oppdrag.
Alle oppdragene var lekende lett første gang jeg spilte spillet på hard. Ingen motstand i det hele tatt. Men, et par oppdrag oppfører seg ikke slik:
For eksempel det GDI oppdraget hvor man skulle slå power off og power on på forsvaret sitt for å forsvare mot fienden. Altfor vanskelig, med tanke på hvor mange som angrep deg… Slet på Medium vanskelighetsgrad.
Og det Nod oppdraget hvor man skal beskytte tårnet, det er latterlig vanskelig selv på Medium. Problemet er at det er altfor mange fiendtlige styrker som kommer hele tiden.
Det er merkelig at 2 oppdrag skulle være så fordømte vanskelige SELV på medium vanskelighetsgrad, men resten skal være lett som ingenting på Hard… Måtte bare få det ut.. Noen som er enige?
|
flygel Send melding |
Har merket litt til det.. må være ærlig å si at jeg pløyde igjenom hle campaign greia på medium.. har ikke orka så mye hard :/ Syns det er litt dårlig at man ikke kan åpne den world view greia og gjøre enkelte campaigns på nytt :( |
| #1, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Man kan det mens man holder på da, men jeg er enig, jeg ble også skuffet når jeg ikke kunne gjøre dem på nytt etter jeg var ferdig.. Men noe bra om campaignene er jo selvfølgelig klippene, helt overlegne! Og måten man får oppgaver på, incoming transmission, føler meg som en commander da ja. |
| #2, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Ok nå begynner jeg å gå litt lei her.. Jeg klarer ikke å fullføre det oppdraget på easy engang, hvordan gjør man det? Det oppdraget hvor man skal forsvare tårnet… For det første er det altfor trang plass, for det andre så kommer GDI med overveldende styrker…. |
| #3, skrevet for over 5 år siden | |
|
flygel Send melding |
er dette før eller etter at du har eid hu dama som alltid er så overdramatisk? |
| #4, skrevet for over 5 år siden | |
|
Neds Send melding |
noen som har gjort 2 oppdraget på scrin? der man styrer den Mastermind duden. skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg til den barracksen eller va d nå heter |
| #5, skrevet for over 5 år siden | |
|
c0ok13m4g1k Send melding |
Synes ikke at det GDI oppdraget var så vanskelig på Hard. Hadde på power til et tårn i hver retning pluss et anti-air tårn. Skrudde de aldri av/på mens jeg spillte. Så hadde jeg noen preds i nord og øst, og 1 apc i sør og vest (litt micro for å kjøre de fram og tilbake fra reperasjon). den ene pitbullen du begynner med er nok til å ta all air som kommer mot deg (til du får opp Construction yard). Måtte Save/loade dridmasse for å få til bonus objectiven da :P |
| #6, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Til flygel: Det er etter at hun kjerringa blir skutt av dvergen. Jeg ble så glad når det skjedde. Neds: Husk å ta over fiendens tankser og særlig grenadierene som kan ødelegge bygningene. Så kommer du deg til slutt til barracksen. Jeg slet kjempelenge på det oppdraget, visste ikke hvordan jeg skulle komme meg forbi forsvaret. Jeg visste jo ikke at de ikke skjøt på engineeren x| Jeg skal til på GDI oppdraget igjen nå, får håpe det går bedre denne gangen.. |
| #7, skrevet for over 5 år siden | |
|
Neds Send melding |
tusen takk Jarle!:) |
| #8, skrevet for over 5 år siden | |
|
Spitfire Send melding |
Clu’et på det power on/power off oppdraget er å få tatt ut fiendens tanks-base til nordøst. Først bygger du en harvester til, så køler du på med predators. (du trenger vertfal 10 for å ta basen deres på medium grunnet Stealthtankser) Du kan jo også overta basen deres med engineers :) Men det missionet er overdrevent vanskelig, jeg sier meg enig i det |
| #9, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Husk apc med infanteri inni. De er til stor hjelp i tillegg til predatorene, særlig før du får construction yard |
| #10, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Spilte det for andre gang på hard, det er faktisk ikke så veldig vanskelig. Men det er det første gang du spiller gjennom storylinen ja.. |
| #11, skrevet for over 5 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.