Kane's edition
Hei, jeg kjøpte Kane’s edition av C&C Tiberium wars, og leser bakpå at den skal inneholde units skins, og flere maps. Jeg vet ikke hvor jeg finner disse. Vet dere noe om det?
|
Metalon Send melding |
Mapsa er der, og skinsa er automatisk skrudd på. Disse kan du også skru av via options vist du vil. |
| #1, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Jeg har sjekket, men jeg finner det ikke. Hvor er knappen? Det er utrolig få maps i forhold til generals synes jeg, særlig 4 player maps Men herregud så bra de er :P |
| #2, skrevet for over 5 år siden | |
|
VicViper (admin) Send melding |
Patch 1.04 skal vistnok innholde flere maps :) det er bare å glede seg. Også kommer worldbuilder snart og da kan du lage dine egne maps om du ikke er fornøyd, hehe. og lurer på hva som er standar skins jeg da men… |
| #3, skrevet for over 5 år siden | |
|
YaegR Send melding |
enig vip |
| #4, skrevet for over 5 år siden | |
|
c0ok13m4g1k Send melding |
“knappen” ligger i <Generals> tabben inne på options. Der kan du skru av/på <Enable Kane edition et eller ant> Men jeg ser egentlig ikke noe forskjell på skinsa =/ |
| #5, skrevet for over 5 år siden | |
|
Tore Send melding |
Du må ha patch 1.01 får å skru av skinsene og de nye mapsne er I kane edition et navn på en av Kane edition mapsne er Tiberium Gardens 3 og det er en stor forskjell på de vanelige skinsene og KE skinsne For eks uten KE er all Scrin unitsne blå og svart med med KE er noen units grønne Med KE er også noen a GDI unitsne hvite og noen Nod units helt Røde @c0ok13m4g1k ikke “Generals” men “General” |
| #6, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Jeg finner bare en knapp hvor det står: Enable Kane’s edition eller noe. Det er ingen knapp som aktiverer unit skins eller noe sånt. Synes det er litt dårlig.. Jeg finner heller ikke mapsa… Må man laste dem fra bonus cd’en? |
| #7, skrevet for over 5 år siden | |
|
Metalon Send melding |
Jo du finner mapsa, du er bare ikke klar over det. De er bare i lista med alle de andre. Det står ikke typ: Arena/THIS IS ONE OF THE EXTRA MAPS U GET WITH KANE EDITION. |
| #8, skrevet for over 5 år siden | |
|
Spitfire Send melding |
er den verdt penga a’? |
| #9, skrevet for over 5 år siden | |
|
Equirinox Send melding |
Ja, det ville jeg da mene.. Får med Bonus Dvd og greier, som egentlig ikke er så interessant men men, er en pryd for spillhylla da |
| #10, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Jeg synes bonusdvd’en var en artig time med underholdning. |
| #11, skrevet for over 5 år siden | |
|
Teddy Send melding |
Jeg forhåndsbestilte med tiberiumcard og greier og greier. Bestefar hentet spillet til meg dagen det ble sluppet. Jeg fikk “bare” CnC3:TW, ikke noe Kane Edition. Trodde jeg skulle få det, skulle jeg det? Uansett har jeg ikke brydd meg så mye om det. Limited edition i 100k utgaver er ikke så spesielt. |
| #12, skrevet for over 5 år siden | |
|
Equirinox Send melding |
Ehh, kan vel ikke helt uttale meg om DVD’n da jeg bare småkikka på den mes jeg installerte spillet, var nok en smule “borte”.. Tror kanskje jeg skal se igjennom seinere engang.. |
| #13, skrevet for over 5 år siden | |
|
Tore Send melding |
@Jarle103 det er knappen som skrur dem av |
| #14, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
så hvis man huker AV “enable kanes edition” så skrus skinsene PÅ? |
| #15, skrevet for over 5 år siden | |
|
Jarle103 Send melding |
Jeg vet dette er offtopic, men jeg orket ikke lage egen tråd om det: Er det noen her som har fått ALLE InOPS Intel på GDI oppdragene? Jeg har 18 av 19, men jeg har spilt gjennom oppdraget om igjen, alt på hard, og husket å få med meg alle Intel på alle oppdragene som man får opplyst om på slutten av oppdraget (hvis man mistet en intel kommer det: “1 intel not found” eller noe. Jeg begynner å lure på om det er et ekstrabrett eller noe man må åpne, i så fall, vet noen hvordan? |
| #16, skrevet for over 5 år siden | |
|
Tore Send melding |
“så hvis man huker AV “enable kanes edition” så skrus skinsene PÅ?” @Jarle103 Nei omvendt |
| #17, skrevet for over 5 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.