Mine matcher
Mine replays som scrin.
ScrinVSGDI (2)
Comments fra noen som kan spille plz :D
Edit addet flere matcher ;)
|
Teddy Send melding |
Vel, du skrev ikke hva onlineid’n din var så jeg vet ikke hvilken part du spilte da jeg så “beat the zerg” replayet. Jeg så kun 5-10 minutter av det. Personlig syns jeg begge partene hadde en ineffektiv BO. Med så få harvestere på hvert felt tar det lang tid å få inn penger. Det er også greit å utnytte buildradiusen for å bygge seg fram til selve tiberiumfeltene. Raffineriene stod også til tider langt unna / feil vridd i forhold til feltene, noe som lett kunne vært fikset med bedre planlegging. Luftangrepet kostet vel mer enn det smakte, det smakte vel ikke i det hele tatt. Det ble bygd litt av hvert slag mtp enheter, tenk mer over hva du trenger for å slå fienden og hva som passer i lag. Trege avatars med scorpions!? Metalon kan ta resten. ^^ |
| #1, skrevet for over 5 år siden | |
|
ucvL Send melding |
ahh viste det var noe jeg glemte ;) jeg er SiggeN ingame ;) og spiller stort sett bare Scrin :P jeg pleier som regel og ha 2-3 outposts med 2 extractors per node |
| #2, skrevet for over 5 år siden | |
|
Teddy Send melding |
Et tips til: Hva skal man med enheter om man ikke bruker de? Så på et annet replay óg (2vs2): Hadde du sendt ned en scout i fiendens base hadde du sett at det ikke var noe AA der. Dermed kunne du brukt flyene dine mer fritt istedet for bare noen få harvesterraids. Om du visste at det ikke var noe AA der, hvorfor lot du da flyene dine stort sett stå i basen? Bruk det du har om det er lite / ikke noe å tape på det! |
| #3, skrevet for over 5 år siden |
Du må være logget inn for å kunne skrive innlegg. Klikk her for å bli medlem.